josefinespideryard.blogg.se

Josefine Jossan Spideryard Hejsan! Vad roligt att du kom förbi min ssoblogg. Jag har spelat starstable i lite mindre Àn ett Är nu och varit lifetime i ett halvÄr :) Hoppas ni gillar bloggen

GymnasietđŸ«

Publicerad 2015-06-10 15:19:59 i AllmÀnt,

Oj oj oj bad val det finns assĂ„. Jag vill jobba med hĂ€star och det gymnasiet finns i jarlaheim. DĂ€r ska jag nog gĂ„ men venne om jag ska bo dĂ€r dĂ„? Jaa det ska jag!! SĂ„Ă„Ă„ taggad. Ska bo med syrran o Lova dĂ€r tĂ€nkte jag ❀ oh ja ofc Maja o hĂ€starna❀ Vi bor pĂ„ jorvikstallet (eller ja hĂ€starna) och jag o syrran i jh. Ska förbi dĂ€r sedan om Tikka gĂ„r pĂ„ fĂ€rjan 😂. Med mig dit tar jag sĂ„klart Bella och Tikka. Även min Sunice fĂ„r följa med dit. Han gĂ„r det ju inte utan. Syrran tar ju med Mist dĂ„ đŸ‘đŸŒ. Ska shoppa grejer dit senare Ă€r tanken. Juste vi flyttar idag oxĂ„đŸ‘‹ byee vg❀



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela