josefinespideryard.blogg.se

Josefine Jossan Spideryard Hejsan! Vad roligt att du kom förbi min ssoblogg. Jag har spelat starstable i lite mindre än ett år nu och varit lifetime i ett halvår :) Hoppas ni gillar bloggen

Heey❤️❤️

Publicerad 2015-06-11 17:21:46 i Allmänt,

Imorgon taggar vi sluta nian då❤️ Är jättetaggad och samtidigt ledsen för att förlora mina bffs😭❤️. Men mm. Idag gjorde vi nothing i skolan typ och sedan flög jag av Tikka igen. Jag ️venne varför det flög i mig att SPURTA henne på banan. Så det kanske blir gips och klänning imorgon.... Jag bloggar från sjukhuset satt ja. Har fotat min skoloutfit innan så lägger upp den imorgon om jag får gips, annars ska jag fota i skolan o så :) Bella va lugn och fin idag. Hann som tur va rida henne först. Nej nu kommer doktorn hörs❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela