josefinespideryard.blogg.se

Josefine Jossan Spideryard Hejsan! Vad roligt att du kom förbi min ssoblogg. Jag har spelat starstable i lite mindre än ett år nu och varit lifetime i ett halvår :) Hoppas ni gillar bloggen

Hei❤️

Publicerad 2015-06-16 09:17:21 i Allmänt,

Jag är typ lat nu känner jag. Bloggar inte så mycket men tränar,badar o jobbar hela tiden. Det är jobbigt men kul. Så de ska va. Tikka har gått fint på träningar men har inte ridit henne i på stranden sen den dagen ni vet... Ska nog försöka imorgon. Snart kommer det komma lite om min nordis också:). 

Här är den efterlängtade bilden på min outfit. Inte så fin men men.


Min nice virriga rektor där oxå... Vi höll till i jarlaheim så behövde inte gå långt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela