josefinespideryard.blogg.se

Josefine Jossan Spideryard Hejsan! Vad roligt att du kom förbi min ssoblogg. Jag har spelat starstable i lite mindre än ett år nu och varit lifetime i ett halvår :) Hoppas ni gillar bloggen

Hej hej❤️❤️

Publicerad 2015-06-10 15:11:39 i Allmänt,



Jag ursäktar för dålig updt men ska bättra det nu. 

Denna veckan har vart awsome asså! I skolan (går ju fortfarande i 9:an i Sgb) så städar vi typ bara👌🏼 riktig nice asså. Gymnasiet ska jag snart göra ett inlägg om tänkte jag mig.

Efter skolan har jag ridit Bella och Tikka. I går red jag Tikka på Gåd-stranden och åkte av. Det kom en båt så hon stack in i ett staket. Har inte ridit efter det men ska försöka rida Bella idag kanske Tikka. 
Men efter Tikka så drog syrran o jag till fp strand nice nice (bilden)

Lite updt iaf😘 hadeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela