josefinespideryard.blogg.se

Josefine Jossan Spideryard Hejsan! Vad roligt att du kom förbi min ssoblogg. Jag har spelat starstable i lite mindre än ett år nu och varit lifetime i ett halvår :) Hoppas ni gillar bloggen

Från frissan till stallet❤️

Publicerad 2015-05-24 09:35:00 i Allmänt,

Hej!
Han inte blogga nåt igår för jag kollade på JorvikSongContest. Men jag var en snabbis hos frissan och fixade mig lite :) sedan sprang jag till färjan, åkte till fort Pinta och passade min syrra lite. Mamma körde mig till vingården och jag tog faktist ut Dimma. Hon har varit up and down på senaste men nu gick hon fint. Om några timmar ska jag ut och träna Bella på banorna på Jorvik. Möt mig gärna om ni vill :) runt 10-11 startar jag på vingården. 


En liten bild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela