josefinespideryard.blogg.se

Josefine Jossan Spideryard Hejsan! Vad roligt att du kom förbi min ssoblogg. Jag har spelat starstable i lite mindre Àn ett Är nu och varit lifetime i ett halvÄr :) Hoppas ni gillar bloggen

GomorronđŸ‘‹đŸŒ

Publicerad 2015-05-23 08:17:14 i AllmÀnt,

Hejsan! 
Jag vaknade för 1,5 timme sen och gick ivĂ€g mot stallet. Dör gnĂ€ggades det och mitt i stallgĂ„ngen stod... SUN??!!! Han har aldrig gjort sĂ„ förut. Jag gick till hans box för att kolla nĂ€rmare. DĂ€r stod Ängeln. HUR? Jo, Ängelns hö  var slut, men inte Suns? Som den ponny hon Ă€r pillade busfröt upp boxdörren och smet in till Sun. Carzy Morning..  DĂ„ undrar ni över Ă„terstĂ„ende tre damer eller? Dimma var glad och pigg som vanligt. Tikka var det inte sĂ„ bra med... Nja hon stod i hörnet av boxen, kom inte för mat osv. Jag ringde en veterinĂ€r som skulle komma frĂ„n Moorland snarast. Bella dĂ„? Helt ok helt oberörd! Hon Ă€r magisk. 

NĂ€ nu ska jag slappa lite innan jag ska möta veterinĂ€ren, kanske rida Bella och kanske passa Cat som vanligt. 

Först ska jag skriva lite om alla hĂ€starna❀


Min morgonoutfitđŸ‘ŒđŸœ

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela