josefinespideryard.blogg.se

Josefine Jossan Spideryard Hejsan! Vad roligt att du kom förbi min ssoblogg. Jag har spelat starstable i lite mindre än ett år nu och varit lifetime i ett halvår :) Hoppas ni gillar bloggen

Tikka❤️

Publicerad 2015-05-23 08:24:58 i Allmänt,

Tikka heter egentligen DayDreamer men kallas Tikka för hon är en tickande bomb att rida. 6 år gammal. Hon är inte min utan tillhör Marley men jag rider henne. Marley har ju ridskola o där passar inte Tikka, än iallafall. 

Tikka är en svart quarter med temprament och smidighet. Hon är grym på western men inte jag. Josh ni vet han dära westernkillen? Han sa såhär när jag tränade där sist: Fy f*n Jossan du ska inte ha den hästen!! Hon är för svår och kräver en ryttare som kan western! 
Jag blev ledsen och red därifrån. Påväg hem mötte jag massa vänner men jag bara red. När jag kom hem frågade Judy vad som hänt. Jag berättade och hon skulle prata med Marley om en westernbana. Där tränar vi nu.








Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela